Faʻafefea ona Aveese Tupe mai ExpertOption

Faʻafefea ona Aveese Tupe mai ExpertOption
E fa'afefea ona ou fa'atupe a'u tupe mai le ExpertOption platform? Ole fesili lea e sa'o le fesiligia e tagata fa'aoga uma na maua se tupe lelei ile ExpertOption. O le mafuaaga lena ua matou faia ai le faaui i tua ia faigofie, malamalama ma faigofie e mafai. I totonu o lenei tusiga, matou te faʻamatalaina auʻiliʻili pe faʻafefea ona aveese tupe i luga o le ExpertOption platform.


O a auala totogi e avanoa mo le talaina?

Matou te galulue ma sili atu nai lo le 20 faiga totogi. E mafai ona e fa'aliliuina tupe i lau aitalafu po'o lau kata fai aitalafu: Visa, MasterCard, Maestro, UnionPay. Matou te tuʻufaʻatasia faʻatasi ma auala faʻaeletoroni e totogi ai: Neteller, Skrill, Tupe Atoatoa, FasaPay ma isi.

Auro, Platinum ma Exclusive tala e ave le faamuamua.

Muamua tala e tatau ona faia i le faletupe pepa poʻo le e-talitupe lea na faʻaaogaina mo le teuina o tupe. I le tulaga o le talaina i tua i le pepa faletupe le aofaʻi o le talaina e tatau ona tutusa ma le tupe teu. O isi tupe (tupe maua) e mafai ona e faaui i tua i soʻo se e-pepa (Skrill, Neteller, UnionPay, poʻo soʻo se isi auala)

E mafai faapefea ona ou talaina tupe?

Muamua, se'i fa'amalamalama se manatu itiiti. Atonu e foliga faavalevalea pe faavalevalea i nisi, ae tatou te mauaina le tele o fesili faapena i aso uma. E mafai ona faaui i tua tupe na'o se tala moni, o le demo account, o le mea moni, o se faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga lea e mafai ai ona e faʻataʻitaʻi le faia o tupe e faʻaaoga ai le ExpertOption platform. O le mea lea, i le amataga lava, i luga o se faʻamatalaga faʻamatalaga, o se $10,000 tele tele e avanoa mo fefaʻatauaiga.

O lea la, e iai sau fa'amatalaga moni, ua e fa'aulu i luga le fa'aogaina o le MasterCard bank card. O lea la ua e maua se polofiti ma mana'o e faaui i tua au manumalo. E mafai faapefea ona fai?

E le'i faigofie lava le ave'ese! Mulimuli i laasaga nei:

1. Na'o le tatalaina o le ExpertOption platform ma tap i le itu tauagavale pito i luga lisi.

2. Ona filifili lea o le filifiliga Tupe. O le a e va'ai nei i se filifiliga Withdrawal i le pito i lalo taumatau o le faamalama.
Faʻafefea ona Aveese Tupe mai ExpertOption
3. O iina e tatau ona e tuʻuina uma faʻamatalaga o le auala e totogi ai e te manaʻo e faʻaoga mo le faaui i tua
Faʻafefea ona Aveese Tupe mai ExpertOption
4. A maeʻa ona e tuʻuina atu faʻamatalaga uma i lenei fanua, kiliki le ki "Talosaga Fou".
Faʻafefea ona Aveese Tupe mai ExpertOption
O le mea lena, o lau tupe o loʻo agai atu i lau credit card poʻo isi auala e totogi ai. O le a e vaʻai i le talosaga fou i le "Totogi talaʻaga"
Faʻafefea ona Aveese Tupe mai ExpertOption
E tasi le mea sili ona taua!

I le faʻaopoopoga i auala masani faʻamaʻi - e pei o kata fai aitalafu, o loʻo i ai le tele o isi auala faʻasolo i le ExpertOption. Ae o le tala muamua e maua i taimi uma na'o (!) I le auala totogi na e fa'aogaina mo le teuina.


Fesili e Fai soo (FAQ)


O le a le umi e fa'agasolo ai talosaga fa'aui i tua?

O talosaga faaui i tua e fa'agasolo ile tasi aso faigaluega.


E iai se pili o le tala i tua?

Matou te le aveina ni pili. O le komisi e mafai ona molia e se faiga totogi mo le faagasologa o fefaʻatauaiga.


O le a le tau maualalo mo le talaina i tua?

Ole aofa'iga pito maualalo ole tala ile $10
Thank you for rating.